Werken voor Blåkläder

Wil je bij één van ‘s werelds leidinggevende fabrikanten van werkkleding werken? 
Wil je een sterk merk vertegenwoordigen? 
Wil je onderdeel zijn van een sterk en hecht team die er steeds keihard voor gaat en dit binnen een atypische bedrijfscultuur?

BEN JE EIGENLIJK EEN HEDENDAAGSE VIKING STRIJDER?

Is jouw antwoord op dit alles een volmondige ja, dan is deze functie misschien wel op jouw lijf geschreven!
 

Junior Customer Service / Marketing Agent 
 

We zijn op zoek naar een Junior Customer Service / Marketing Agent om ons customer service en marketing team mee uit te breiden. Het werkgebied is Nederland voor de customer service en voor marketing is de focus België en Nederland. 

De primaire functie van deze rol is om onze klantenservice verder te verbeteren en onze marketinginitiatieven nog sneller op de markt te lanceren. 


Functie eisen:

  • Een afgeronde MBO+ / HBO opleiding
  • Leergierig
  • Goede beheersing van de Engelse taal zowel in woord als geschrift
  • Stelt klantentevredenheid en vriendelijkheid steeds voorop en dit met een gezond evenwicht tussen de klantenbelangen en onze eigen bedrijfsdoelstellingen
  • Zoekt continu naar verbeteringen waardoor het werk op een efficiëntere manier kan gebeuren
  • Dynamisch, flexibel en bovenal gewoon erg actief
  • Werkt gestructureerd, planmatig en detailgericht met respect voor onze bedrijfsprocessen
  • Stressbestendig  en kan goed omgaan met de druk van deadlines
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden
  • Geen 9-tot-5 mentaliteit
  • Teamplayer
  • Een vriendelijke en heldere telefoonstem 
  • Het wordt als een plus gezien wanneer u reeds 1 tot 2 jaar praktische ervaring binnen de klantendienst en/of marketing heeft
  • Woonachtig bij voorkeur in de nabijheid van Meppel
  • Minimaal in het bezit van Rijbewijs B
  • Zelfstandig kunnen werken met Powerpoint, Word, Excel en Outlook


Wat ga je doen?

  • Aanspreekpunt voor de klant en dit zowel via de telefoon als per mail
  • Helpt dagelijks mee bij de orderverwerking en retouren
  • Hoofdverantwoordelijke voor alle orders met bedrukking, gaande van het maken van een opmaak voor de klant, het opzetten van een order-en opvolgingsstructuur, prijszetting, etc.
  • Geeft ondersteuning aan  het verkoopteam
  • Hulp bij alle marketinginitiatieven, events en beurzen
  • Actief werken met ons CRM systeem en houdt daar alle klantenafspraken, contracten en klantgegevens up-to-date
  • Het aanspreekpunt voor al onze e-commerce oplossingen


Wij bieden: 

  • Een gedegen inlooptraject met veel praktische training
  • Fulltime baan (38 uur)
  • Een job waarin initiatief en verantwoordelijkheid nemen erg geapprecieerd wordt
  • Een sterk en hecht team die er keihard samen voor gaat en waarmee we jaarlijks samen enkele leuke teamactiviteiten doen
  • Een attractief salarispakket in verhouding tot je achtergrond en ervaring   

  
Solliciteren? 
Stuur uw sollicitatiebrief met CV en foto naar: ronald.spijkerman@blaklader.com


Blåkläder is een familiebedrijf die sinds 1959 werkkleding produceert in zijn eigen fabrieken. Ondertussen is Blåkläder actief in 19 verschillende landen, gaande van de USA, Europa tot en met Japan.
 


SPONTANE SOLLICITATIE?

Stuur je sollicitatie naar info@blaklader.nl.