Account Manager Zuid-Nederland

 

Wil je bij één van ‘s werelds leidinggevende fabrikanten van werkkleding werken? 
Wil je een sterk merk vertegenwoordigen? 
Wil je onderdeel zijn van een sterk en hecht team die er steeds keihard voor gaat en dit binnen een atypische bedrijfscultuur? 

Is jouw antwoord op dit alles een volmondige ja, dan is deze functie misschien wel op jouw lijf geschreven!
 

ACCOUNT MANAGER

 

We zijn op zoek naar een Account Manager om ons sales team uit te breiden.  
Het werkgebied is Zuid-Nederland, meer bepaald de provincies Zeeland, Limburg en Noord-Brabant. 
Het betreft een tijdelijke functie, ter vervanging van een collega, maar heeft wel uitzicht op een vast dienstverband.  


De primaire functie van deze rol is om onze bestaande dealers verder de service en ondersteuning te verlenen die ze van ons gewend zijn maar ook om nieuwe business te genereren.


Profiel

- Je beschikt over HBO werk- en denkniveau
- Naast een relatiebeheerder bent je ook een echte ‘hunter’ 
- Je bent een sterke netwerker
- Je werkt klant- en oplossingsgericht door zowel onze producten als services als een totaaloplossing aan te bieden
- Je bent een onderhandelingstalent die steeds een gezond evenwicht houdt tussen de belangen van de klanten en onze bedrijfsdoelstellingen
- Je fungeert als hét aanspreekpunt voor de dealers
- Wanneer een deal gesloten is, beschik je over de vaardigheden om het contact met en de service richting deze klant stipt en accuraat verder op peil te houden
- Het wordt als een plus gezien wanneer je reeds enige verkoopervaring hebt met verkoop van werkkleding
- Je hebt praktische ervaring met verkoop richting eindklanten 
- Je bent dynamisch, flexibel en bovenal gewoon erg actief
- Je werkt gestructureerd, planmatig en detailgericht met respect voor onze bedrijfsprocessen
- je bent stressbestendig en kunt goed omgaan met de druk van deadlines
- Je hebt absoluut geen 9-to-5 mentaliteit
- Je bent een echte team player
- Je bent een zelfstarter met een echte ’can do’ mentaliteit
- Je logt de klantgegevens en bezoekrapporten consequent in ons CRM systeem en je houdt deze ook steeds up-to-date. Ook specifieke klantafspraken bevestig je per mail en bewaar je in CRM
- Je werkt nauw samen met onze afdeling Customer Service 
- Je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels. 
- Je kunt zelfstandig werken met Powerpoint, Word en Excell
- Je woont bij voorkeur in de driehoek Utrecht, Rotterdam en Den Haag 
- Je rapporteert aan de Sales Manager Nederland

Wij bieden:
- een gedegen inlooptraject met veel praktische training
- een job waarin initiatief en verantwoordelijkheid nemen erg geapprecieerd wordt
- een sterk en hecht team die er keihard samen voor gaat en waarmee we jaarlijks samen enkele leuke teamactiviteiten doen 
- een bedrijf met nieuwe kantoren, voorzieningen en tevens Europa’s grootste showroom 
- een attractief salarispakket aangevuld met extra legale voordelen in verhouding tot je achtergrond en ervaring


Interesse? 
Heb je interesse in deze mooie uitdaging? Stuur je CV en motivatiebrief naar: erik.vandalem@blaklader.com.

Heb je eerst nog een vraag? Neem dan telefonisch contact op met Erik van Dalem via 06-57077601.
 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 


Blåkläder is een familiebedrijf die sinds 1959 werkkleding produceert in zijn eigen fabrieken. Ondertussen is Blåkläder actief in 19 verschillende landen, gaande van de USA, Europa tot en met Japan.