We have updated our integrity policy. By continuing to use our website you agree to these terms and conditions. Read more about the integrity policy.

  • Blåkläder goes Global met de Engelse Premier League

    Op zaterdag 15 september, 19.35 uur lokale tijd, heeft Blåkläder een nieuwe mijlpaal bereikt in de bijna 60-jarige geschiedenis van het bedrijf. Tijdens de match tussen Watford en Manchester United verscheen het merk Blåkläder al na 5.03 minuten op het wereldtoneel. Afgelopen ...
  • Ze hadden de oplossing in hun broekzak

    Het verhaal van drie vrienden en een universele lens.​ De fotograaf Arto Ekman en de professionele snowboarders Fredu Sirviö en Eero Ettala hadden een wederzijdse passie voor boarden, fotografie en sport wat resulteerde in een verenigde visie - het eenvoudiger maken voor iedereen om geweldige ...
  • Een nieuwe collectie regenkleding tilt functionaliteit en prestaties naar een hoger niveau.

      Wanneer Blåkläder de regenkleding onder handen neemt, komt een zomerse regenbui niet voor in het plan, verre van dat. Voor vakmensen die veel buiten werken, kan regen een taaie tegenstander zijn die niet moet worden onderschat. De nieuwe collectie is bedoeld voor professionals met ...
  • Blåkläder's nieuwste collectie is heter dan ooit!

      Niets wordt aan het toeval overgelaten in de productontwikkeling van Blåkläder.  ‘Veilig en stijlvol gekleed, voor binnen en buiten' is het motto, en inherent vlamvertragende, beschermende kleding is de volgende collectie van het Zweedse bedrijf. Inherente bescherming ...
  • Profileer je werkkleding en zet je bedrijf op de kaart – hét concept dat Blåkläder versterkt in Europa

      Het is tijd om in te zien dat we elkaar beoordelen op basis van wat we dragen, of het nu gaat om een bankdirecteur, profvoetballer of professionele loodgieter. Bewust kiezen van professionele werkkleding creëert vertrouwen, en vertrouwen betekent betere business. Dat is de reden waarom ...
  • WIE ZIJN ONZE EERSTE TESTPILOTEN?

    Onze eerste Testpiloten zijn geselecteerd, ditmaal uit Zweden, Denemarken & Nederland. Zij gaan onze nieuwe schilderswerkbroek voor vrouwen testen. De dames mogen de werkbroek een bepaalde tijd gebruiken en zullen daarna bij ons terugkomen met persoonlijke feedback op pasvorm, functionaliteit, design ...
  • THE COOLEST CATALOGUE ON PLANET

    De nieuwe coole catalogus van Blåkläder voor 2017 is klaar! 179 volledig nieuwe producten samen met betrouwbare en actuele klassiekers maken dit dé catalogus van het jaar! Alle kledingstukken zijn voorzien van Blåkläder's unieke combinatie wat betreft functie, duurzaamheid, ...
  • Blåkläder is officieel werkkleding partner van PEC Zwolle

    Als werkkleding partner die bekend staat om haar uitzonderlijke projecten, sponsort Blåkläder ondertussen al de Strong Viking Obstacle run, Superprestige Cyclocross, Belgian Rally Championship en gaat nu ook samenwerken met de Nederlandse profvoetbalclub PEC Zwolle en hun hardwerkende ...
  • Blåkläder legt focus op perfecte pasvorm op werkbroek voor vrouwen!

    Blåkläder vertrouwde op de vele mogelijkheden die sociale media te bieden heeft en vroeg haar volgers of er belangstelling was voor een nieuw model dameswerkbroek. Het antwoord hierop was volmondig ja. Blåkläder heeft onlangs al een volledig assortiment dameswerkkleding gepresenteerd ...
  • Vrouwen nemen Blåkläder over – een nieuw, uitgebreider assortiment dameskleding voor gelijke kansen.

    Er zijn nog steeds niet zoveel vrouwen werkzaam in de bouw, iets wat nog eens extra benadrukt wordt door het huidig weinig beschikbare assortiment dames werkkleding in de markt. Blåkläder’s motto: “correct gekleed, veilig en stijlvol, van binnen en van buiten” maakt geen ...
  • Correct gekleed met 3-lagen principe

    Bij hard werken tijdens koude weersomstandigheden is het belangrijk correct gekleed te gaan om warm en droog te blijven. Het grootste risico van buiten zijn bij koud weer is onjuist gekleed te zijn en afwisselend te zweten en te bevriezen. Het 3-lagen principe geeft je de kans om je lichaamstemperatuur ...
  • Hansgrohe Superprestige

    Met grote trots kunnen wij u meedelen dat Blåkläder wederom een partnership is aangegaan, dit keer met de Hansgrohe Superprestige cyclocross. Veldrijden of cyclocross is een regelmatigheidscriterium in het veldrijden en is zeer populair in België en Nederland. Blåkläder ...
  • Telenet Superprestige

    Blåkläder ook komende winter één van de hoofdpartners in de Superprestige De veldrijders en hun talrijke fans tellen af. Nog een tiental weken en het crossseizoen 17-18 wordt op gang geschoten. Daarin blijft de Superprestige hét regelmatigheidscriterium met de ...
  • Japan is de volgende halte voor Blåkläder Workwear

    Continuïteit en hard werken geven op de lange duur resultaten, ook buiten Europa. Japan heeft nu zijn ogen geopend voor Blåkläder Workwear, en het in Svenljunga gevestigde bedrijf neemt zijn eerste stap in Azië. "Dit is een belangrijke stap in onze ontwikkeling naar het worden ...
  • De drie grootste bouwbedrijven van Scandinavië kiezen voor Blåkläder

    Het in Zweden gevestigde bedrijf Blåkläder neemt het heft in handen op de Scandinavische markt. De drie grootste bouwbedrijven in Scandinavië, NCC, Skanska en PEAB kiezen Blåkläder als exclusieve leverancier voor hun werkkleding. De overeenkomsten hebben een looptijd van 3 ...
  • Blåkläder verlengt partnership met Strong Viking Obstacle Run voor 2017

    Bijna 70.000 deelnemers, 6 edities, unieke obstakels en een geweldige sfeer. Het is niet voor niets dat Strong Viking al voor het vierde jaar op rij werd verkozen als beste obstacle run van Nederland. Elke editie heeft een eigen thema en is voor zowel beginnende als gevorderde Vikings geschikt; Mud-, ...
  • Blåkläder is officieel partner van Strong Viking Obstacle Run 2016

    Een stoer merk in een stoere, loodzware uitdaging. Het wordt werkelijkheid wanneer Blåkläder als officieel partner voor de zwaarste en grootste obstacle run van Europa tekent. Strong Viking is met het aantal obstakelraces die zij organiseren de grootste Obstacle Run van Europa. Elke ...
  • Blåkläder breidt uit en investeert ruim 4 miljoen Euro in een volledig geautomatiseerd logistiek centrum

    40 000 vierkante meter is niet meer voldoende voor de snelle groei van Blåkläder. Om te voorkomen dat we onze kantoren en magazijnen moeten uitbreiden, investeert Blåkläder in een nieuwe, volledig geautomatiseerde logistieke oplossing die  - naast een efficiënter magazijnbeheer ...
  • EEN UITDAGENDE MAAR SUCCESVOLLE SAMENWERKING

    Saint Gobain Building Distribution Frankrijk werd geconfronteerd met een uitdaging. Hun werknemers waren niet helemaal tevreden over de aangeboden werkkleding en dit voor wat betreft de leveringen, kwaliteit, pasvorm en duurzaamheid. Max-Antoine Grolleron, de Sourcing Director, kreeg een missie – ...