• Ze hadden de oplossing in hun broekzak

    Het verhaal van drie vrienden en een universele lens.​ De fotograaf Arto Ekman en de professionele snowboarders Fredu Sirviö en Eero Ettala hadden een wederzijdse passie voor boarden, fotografie en sport wat resulteerde in een verenigde visie - het eenvoudiger maken voor iedereen om geweldige ...
  • Profileer je werkkleding en zet je bedrijf op de kaart – hét concept dat Blåkläder versterkt in Europa

      Het is tijd om in te zien dat we elkaar beoordelen op basis van wat we dragen, of het nu gaat om een bankdirecteur, profvoetballer of professionele loodgieter. Bewust kiezen van professionele werkkleding creëert vertrouwen, en vertrouwen betekent betere business. Dat is de reden waarom ...
  • WIE ZIJN ONZE EERSTE TESTPILOTEN?

    Onze eerste Testpiloten zijn geselecteerd, ditmaal uit Zweden, Denemarken & Nederland. Zij gaan onze nieuwe schilderswerkbroek voor vrouwen testen. De dames mogen de werkbroek een bepaalde tijd gebruiken en zullen daarna bij ons terugkomen met persoonlijke feedback op pasvorm, functionaliteit, design ...
  • THE COOLEST CATALOGUE ON PLANET

    De nieuwe coole catalogus van Blåkläder voor 2017 is klaar! 179 volledig nieuwe producten samen met betrouwbare en actuele klassiekers maken dit dé catalogus van het jaar! Alle kledingstukken zijn voorzien van Blåkläder's unieke combinatie wat betreft functie, duurzaamheid, ...
  • Blåkläder is officieel werkkleding partner van PEC Zwolle

    Als werkkleding partner die bekend staat om haar uitzonderlijke projecten, sponsort Blåkläder ondertussen al ruimtevaart-en ontwikkelingsbedrijf XCOR Aerospace, Strong Viking obstacle run, de Superprestige Cyclocross en gaat nu ook samenwerken met de Nederlandse profvoetbalclub PEC Zwolle ...
  • Vrouwen nemen Blåkläder over – een nieuw, uitgebreider assortiment dameskleding voor gelijke kansen.

    Er zijn nog steeds niet zoveel vrouwen werkzaam in de bouw, iets wat nog eens extra benadrukt wordt door het huidig weinig beschikbare assortiment dames werkkleding in de markt. Blåkläder’s motto: “correct gekleed, veilig en stijlvol, van binnen en van buiten” maakt geen ...
  • Correct gekleed met 3-lagen principe

    Bij hard werken tijdens koude weersomstandigheden is het belangrijk correct gekleed te gaan om warm en droog te blijven. Het grootste risico van buiten zijn bij koud weer is onjuist gekleed te zijn en afwisselend te zweten en te bevriezen. Het 3-lagen principe geeft je de kans om je lichaamstemperatuur ...
  • Hansgrohe Superprestige

    Met grote trots kunnen wij u meedelen dat Blåkläder wederom een partnership is aangegaan, dit keer met de Hansgrohe Superprestige cyclocross. Veldrijden of cyclocross is een regelmatigheidscriterium in het veldrijden en is zeer populair in België en Nederland. Blåkläder ...
  • Telenet Superprestige

    Blåkläder ook komende winter één van de hoofdpartners in de Superprestige De veldrijders en hun talrijke fans tellen af. Nog een tiental weken en het crossseizoen 17-18 wordt op gang geschoten. Daarin blijft de Superprestige hét regelmatigheidscriterium met de ...
  • Japan is de volgende halte voor Blåkläder Workwear

    Continuïteit en hard werken geven op de lange duur resultaten, ook buiten Europa. Japan heeft nu zijn ogen geopend voor Blåkläder Workwear, en het in Svenljunga gevestigde bedrijf neemt zijn eerste stap in Azië. "Dit is een belangrijke stap in onze ontwikkeling naar het worden ...
  • De drie grootste bouwbedrijven van Scandinavië kiezen voor Blåkläder

    Het in Zweden gevestigde bedrijf Blåkläder neemt het heft in handen op de Scandinavische markt. De drie grootste bouwbedrijven in Scandinavië, NCC, Skanska en PEAB kiezen Blåkläder als exclusieve leverancier voor hun werkkleding. De overeenkomsten hebben een looptijd van 3 ...
  • Blåkläder verlengt partnership met Strong Viking Obstacle Run voor 2017

    Bijna 70.000 deelnemers, 6 edities, unieke obstakels en een geweldige sfeer. Het is niet voor niets dat Strong Viking al voor het vierde jaar op rij werd verkozen als beste obstacle run van Nederland. Elke editie heeft een eigen thema en is voor zowel beginnende als gevorderde Vikings geschikt; Mud-, ...
  • Blåkläder is officieel partner van Strong Viking Obstacle Run 2016

    Een stoer merk in een stoere, loodzware uitdaging. Het wordt werkelijkheid wanneer Blåkläder als officieel partner voor de zwaarste en grootste obstacle run van Europa tekent. Strong Viking is met het aantal obstakelraces die zij organiseren de grootste Obstacle Run van Europa. Elke ...
  • Zweedse Blåkläder kondigt partnership aan met Amerikaanse ruimtevaart pionier XCOR Aerospace.

    Blåkläder, de Zweedse producent van werkkleding, kondigde vandaag een samenwerkingsverband aan met de Amerikaanse raketbouwer en commerciële ruimtevaartpionier XCOR Aerospace, met plannen om Blåkläder kleding mee te nemen in een baan rond de aarde – en daarbuiten. Svenljunga, ...
  • Blåkläder breidt uit en investeert ruim 4 miljoen Euro in een volledig geautomatiseerd logistiek centrum

    40 000 vierkante meter is niet meer voldoende voor de snelle groei van Blåkläder. Om te voorkomen dat we onze kantoren en magazijnen moeten uitbreiden, investeert Blåkläder in een nieuwe, volledig geautomatiseerde logistieke oplossing die  - naast een efficiënter magazijnbeheer ...
  • EEN UITDAGENDE MAAR SUCCESVOLLE SAMENWERKING

    Saint Gobain Building Distribution Frankrijk werd geconfronteerd met een uitdaging. Hun werknemers waren niet helemaal tevreden over de aangeboden werkkleding en dit voor wat betreft de leveringen, kwaliteit, pasvorm en duurzaamheid. Max-Antoine Grolleron, de Sourcing Director, kreeg een missie – ...